Ynt: ilk dönemde Ebu Bekir ve Ömer'in en üstün sahabe olduğu inancı varmıydı?
Me'hazler: Müsned-i Ahmed 1/85, 3/242 ve 256, 6/294; Cem'-ül Fevaid 2/533; Mişkât-ül Masabih hadîs no: 6072; Mecma-uz Zevaid 9/187 ve 188, Heysemî ve Müsned-i Ahmed'in muhakkiki de bu hadîs için sahihtir demişler; Sahih-i Cami-üs Sagir hadîs no: 211; Fezail-üs Sahabe - İbn-i Hanbel hadîs no: 1991; El-Hasais-ül Kübra - Suyutî 2/499-450; Şerh-üş Şifa - Aliyy-ül Karî 1/702; Nur-ul Ebsar sh: 139; El-Feth-ül Kebir 1/55; Delâil-ün Nübüvve - Beyhakî 6/468; El-Feth-ür Rabbanî Şerh-ül Müsned-i Ahmed hadîs no: 1357; Mu'cem-üt Taberanî El-Kebir 3/2827; Müsned-ül Bezzar hadîs no: 184; Delâil-ün Nübüvve - Ebu Nuaym 2/553
Evet hadisin mehazları böyle dediğim gibi ben inanırım ama çoğu sünni inanmaz böyle hadislere ...
Me'hazler: Müsned-i Ahmed 1/85, 3/242 ve 256, 6/294; Cem'-ül Fevaid 2/533; Mişkât-ül Masabih hadîs no: 6072; Mecma-uz Zevaid 9/187 ve 188, Heysemî ve Müsned-i Ahmed'in muhakkiki de bu hadîs için sahihtir demişler; Sahih-i Cami-üs Sagir hadîs no: 211; Fezail-üs Sahabe - İbn-i Hanbel hadîs no: 1991; El-Hasais-ül Kübra - Suyutî 2/499-450; Şerh-üş Şifa - Aliyy-ül Karî 1/702; Nur-ul Ebsar sh: 139; El-Feth-ül Kebir 1/55; Delâil-ün Nübüvve - Beyhakî 6/468; El-Feth-ür Rabbanî Şerh-ül Müsned-i Ahmed hadîs no: 1357; Mu'cem-üt Taberanî El-Kebir 3/2827; Müsned-ül Bezzar hadîs no: 184; Delâil-ün Nübüvve - Ebu Nuaym 2/553
Evet hadisin mehazları böyle dediğim gibi ben inanırım ama çoğu sünni inanmaz böyle hadislere ...
Yorum