Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #31
    Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

    [quote author=Qom u aşk link=topic=23204.msg150205#msg150205 date=1336423829]
    Filistin zaferinde Ömerin nasıl bir kahramanlığı vardı? kimleri öldürmüş kimlere kılıç sallamıştı mesela?

    Mescidde Peygamberin yanında savunmasız olan ve onca müslümanın arasında tek olan münafığa karşı izin ver Ey Allah'ın resulü bu münafığın boynunu vurayım dediği halde (ki biliyor ki Peygamber bunu emretmeyecek) savaş meydanında bu cesareti (!) neredeydi? Örneğin Hendek savaşında Amr b. Abduved haykırırken teke tek vuruşmak için bir savaşçı ister Müslümanlara ve Peygamber s.a.a'e hakaret ederken Ömer neredeydi? neden çıkmadı? kahramandı da? Uhud Savaşında neden kaçtı Peygamberi koruyanların arasında değildi?


    Peygamberin yakınında kimlerin olacağına karar verebilmek Peygamberin mi kararıydı? Ona sorulsa O hazret Hasan a.s.'ı mı yanına alırdı yoksa Ömer ve Ebubekiri mi? halbuki Hasan a.s.ı O hazretin yanına defnedemediler?

    Ömerin son davranışları Ehlibeyte karşı davranışlar mıydı? neydi? biliyorsun ki son anları insanın kendini ele verir.

    Hudeybiye'de Peygambere karşı sesini yükseltti mi? Peygamberin s.a.a vefatı sırasında sesini yükseltti mi? Oysa daha önce Peygamberin huzurunda sesinizi yükseltmeyin yoksa amelleriniz boşa gider (Hucurat suresi 2) ayeti Ömer hakkında inmemiş miydi?

    Peygambere karşı sesini yükseltip ona bağıran birini Ali a.s'ı biata zorlayan biri, O varken onun önüne geçen biri, sevilir mi?


    sesini yükseltirse amellerini sileceğini söyleyen Allah. sonra yine defalarca sesini yükselten hatta Peygamberin s.a.a sesini bastıran ve ona engel olan bu kişinin hayırlı amellerini affedecek olsa silmeyecek olsa neden amelleriniz boşa gider diye uyarsın? Yoksa onun uyarıları boş mu demek istersin?

    Peygamber s.a.a varken Ömerin baş olmasını Peygamberin ona tabi olmasını doğru görür müsün? Ömer güç kullanarak böyle yapsaydı Onu hala sevebilir miydin?

    evet bu sorulara cevap ver bu son cümlenin nasıl gerçek olduğunu da açıklayalım inşaAllah..
    [/quote]

    Bu durumda Cihander aslinda sii olamamistir herhalde degil mi?
    Allah Bize Yeter!
    O Ne Güzel Vekildir...

    Yorum


      #32
      Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

      İmameti anlamamıştır...


      tıpkı sizin gibi

      Yorum


        #33
        Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

        imameti anlamadan nasil sii olunur ki?
        Allah Bize Yeter!
        O Ne Güzel Vekildir...

        Yorum


          #34
          Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR


          en azından anlamanın yolunda olur. biz de anlatırız:


          İmamet'in ne olduğunu anlayabilmek için Ali İmran Suresi 61. ayeti de anlamak gerekir.


          Rabbinden sana gelen bunca ilimden sonra hala seninle tartışacak olurlarsa onlara de ki: gelin, çocuklarımızı ve çocuklarınızı, kadınlarımızı ve kadınlarınızı, kendinizi ve kendimizi çağıralım, lanetleşelim de Allah'ın laneti yalancıların üzerine olsun. Ali imran 61.


          bu ayetin ele aldığı konu ve geliş nedeni şudur:


          Peygamberimiz s.a.a.'in Necran hristiyanlarıyla 3 gün tartışan ve onlara teslisin (üçlü tanrı inancı) batıl olup İncil'e göre doğru olmadığını, kendisinin İncille mücdelenen hak Resul olduğunu ispatladı. tartışmalar 3 gün sürdü. Sonunda onlar hakikati gördüler ancak çıkarları biteceğinden inkar ettiler. Peygamberimiz de son kanıtı göstermek ve bu tartışmaya bir nihayet vermek için Allah bu ayeti indirdi ki onlarla lanetleşsin. Peygamberimiz Necranlı Hristiyanların rahiplerine bu ayeti okudu ve onları ertesi gün Medine dışına davet etti ki lanetleşme merasimi olsun, ve onlar da kabul ettiler. Ayetteki gibi dedi Peygamber s.a.a.:


          çocuklarımızı ve çocuklarınızı
          kadınlarımızı ve kadınlarınızı
          kendimizi ve kendinizi

          çağıralım


          Allah demedi ki: taraftarlarını toplayıp gelsinler sen de taraftarlarınla git.. hayır bu kelimeler aynen ayetin arapçasında geçiyor:


          "فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءكُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءكُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ


          Fe men hâcceke fîhi min ba’di mâ câeke minel ilmi fe kul teâlev ned’u ebnâenâ ve ebnâekum ve nisâenâ ve nisâekum ve enfusenâ ve enfusekum summe nebtehil fe nec’al la’netallâhi alel kâzibîn(kâzibîne).


          1. fe men : o zaman, artık kim
          2. hâcce-ke : seninle tartıştı
          3. fî-hi : onun hakkında
          4. min ba'di : sonradan, sonra
          5. mâ câe-ke : sana gelen şey
          6. min el ilmi : ilimden
          7. fe kul : o zaman de, söyle
          8. teâlev : gelin
          9. ned'u : çağıralım, davet edelim
          10. ebnâe-nâ : bizim oğullarımız
          11. ve ebnâe-kum : ve sizin oğullarınız
          12. ve nisâe-nâ : ve bizim kadınlarımız
          13. ve nisâe-kum : ve sizin kadınlarınız
          14. ve enfuse-nâ : ve kendimiz, bizler
          15. ve enfuse-kum : ve sizler
          16. summe : sonra
          17. nebtehil : dua edelim
          18. fe nec'al : o zaman, böylece kılalım
          19. la'nete allâhi : Allah'ın lânetini
          20. alâ el kâzibîne : yalancıların üzerine"


          sizce Allah neden tek tek böyle sayıyor? boş yere mi? bunu siz taraftarlarınızı çağırın biz de çağıralım diye mi anlayacağı? hayır hayır eğer böyle olaydı Allah o kelimeleri kullanırdı, Allah şüphesiz Kur'an'da mucizevi şekilde hiç bir zaman gereksiz ve boş bir kelime kullanmamıştır, O'nun seçtiği kelimelerin her birinin özel anlamları ve sebepleri vardır.


          bu durumda Peygamberimiz s.a.a.'in lanetleşme için Medine dışına kimleri götürdüğü önem kazanıyor. Böylesine tüm hristiyanların başıyla kıyasıya bir mücadele ve son çetin nokta için Peygamber s.a.a. kimleri önemsedi ve Allah ona kimleri götürmesini emretti.


          Ayet aynı zamanda Peygambere de sen oraya çocuklarını, kadınlarını ve kendilerinizi (nefislerinizi) götür diye emretmiş oluyor ve Peygamberimiz s.a.a. oraya Ehlibeytiyle gidiyor.


          tüm İslami Ekoller, hatta hariciler gibi oldukça farklı olan gruplar bile şiisi sünnisi mutezilesi hepsi ittifakla ve mütevatir olarak nakletmektedirler ki Peygamberimiz bu mübahale (lanetleşme) ayeti gereği Medine dışına şu isimleri çağırıyor:


          Ali Fatıma Hasan Hüseyin a.s.


          ayette göre götürmesi gerekenler ise şu şekilde:


          1- Peygamberimiz s.a.a.'in çocuklarımız dedikleri
          2- kadınlarımız dedikleri
          3- nefislerimiz (kendimiz) dedikleri.


          ayette çocuklarımız diyor orada bu kelimeyi karşılayabilecek Hasan ve Hüseyin a.s. var. Çünkü Peygamberimiz onlara çocuklarım diye hitap ederdi.


          Kadınlarımız diyor, bayan olarak sadece Fatıma s.a. var. demek ki kadınlarımızdan kasıt ya Fatıma olacak ya da Peygamber s.a.a kadınlarımızı çağıralım dedi ama çağırmadı, ki bu lanetleşme için yapılan sözleşmeye uymamak olur. Alimler kadınlarımız diye çoğul olarak kullanması ancak sadece Fatıma s.a.'nın kastedilmesinin nedeni olarak, Fatımaya olan derin övgü sebebiyle arapçada yücelik anlamına gelen çoğul kipinin kullanılmış olduğudur.


          Nefislerimiz diyor ve geriye sadece Ali a.s ile Peygamberimiz s.a.a.'in kendisi kalıyor.


          sürecek:

          Yorum


            #35
            Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

            Bu ayet İmam Ali a.s. ile Peygamberimizin aynı nefse sahip olduğunun ilanı ve kanıtıdır. Çünkü nefislerimiz yani kendimiz diyor ve sadece Ali a.s. ile Peygamberimiz kalıyor geride. Bu durumda Allah, Peygamber ve Ali a.s.'ı aynı nefisten olan nefis birliğine sahip kimseler olarak görüyor ve bize öyle tanıtıyor.

            Bunun anlamı şudur. Ali a.s ile Peygamberimiz s.a.a nefis birliğine sahiptirler. yani ikisi aynı nefistendirler. yani birinde var olan vasıfların ilmin cesaretin takvanın üstünlüğün faziletin aynısı diğerinde de vardır. birine karşı yapılması gereken itaatin aynısı diğeri için de şarttır.

            Zaten Peygamberimiz de sürekli bunun işaretini vermiş ve bu durumu her vasıtayla açıklamıştır. İşte bunlardan bazıları:

            1- kardeşlik eşleştirmesinde Ebubekirle Ömeri kardeş olarak ilan ederken, kendisinin Ali a.s. ile kardeş olduğunu ilan etmiştir.

            2- Tevbe suresini duyurmak için hac emiri olarak Ebubekiri göndermiş, ancak sonradan Cebrailin gelmesiyle onun görevini iptal etmiş ve Ali a.s.ı onun yerine bu göreve atamıştır. Sebebini Cebrail belirtmiştir: Ey Muhammed (s.a.a.) bunu yalnızca sen ya da senden birisi yapabilir.

            3- Ben kimin velisiysem Ali onun velisi buyurmuştur

            4- Ben ve Ali a.s. ilk yaratılan aynı nurdanız. bu nur peygamberler boyu tertemiz soylardan geldi ta Abdülmuttalibe kadar. Orada ikiye bölündü, yarısı Abdullah'a geçti ondan ben dünyaya geldim, yarısı Ebu Talibe geçti ondan Ali a.s. dünyaya geldi.
            (bu Nur Peygamber s.a.a'den Fatımaya geçti Fatıma s.a.'nın Ali a.s ile evlenmesiyle tekrar bütün ve tek olan eski haline döndü. Buradan da 11 İmama daha geçti. Son insan Mehdi a.f ile de hayat son bulacak böylece ilk yaratılan nurla son ölen nur aynı nur olmuş olacak.

            5- Sen Musa a.s. yanında Harun makamında olmak istemez misin bi farkla ki benden sonra Peygamber olmayacak.

            bu kesin hadisle bize gösteriyor ki Peygamber s.a.a Ali a.s.'ı kendisi gibi kabul ediyor ve kendinden hiç bir zaman ayırmıyor, kendisi için gerekli olanı Ali a.s için de şart görüyordu. Kendisine yapılanı Ali a.s.'a, Ali a.s.'a yapılanı kendisine yapılmış görüyordu.

            O s.a.a.'in tüm yapıp etmeleri kendi kafasından olmayıp Allah'ın O'na vahyettiği, ve dolayısıyla Allah'ın seçip beğendikleridir.

            bu mübahale ayeti de kesin olarak bu durumu ayetle tanımlıyor ve kafalara şu anlamı şüphesiz ve tam olarak kazıyor:

            Ali a.s ile Peygamberin nefsi aynıdır. Yani Ali a.s ile Peygamberin vasıfları aynıdır. Sadece 4. maddede açıkandığı gibi Peygamber s.a.a'dan sonra Peygamberlik olmayacak. Peygamberlik dışındaki tüm vasıflarda Ali a.s ile Peygamber eşit olacaktır.

            bu eşitlik şu anlama gelir:

            Ali a.s.'a yapılan itaat Peygambere; Peygambere itaat Ali a.s.a itaat anlamına gelir. Aynı şekilde birine isyan diğerine isyan anlamına gelir. birinin yönetimden uzaklaştırılması diğerinin yönetimden uzaklaştırılması, birinin biata zorlanması diğerinin biata zorlanması anlamına gelir. Nitekim Peygamber s.a.a. bunu sizin savaştıklarınızla savaşırım barıştıklarınızla barışırım, Ali nerede hak orada, sarılırsanız sapmayacağınız iki emanet Kur'an Ehlibeyt, gibi hadislerle bu durumu her defasında açıklamış kesin hükümlere bağlamıştır.

            çıkarılacak sonuç:

            Ebubekir Ömer ve diğerleri, Ali a.s'ı yönetimden alıp kendilerine biata zorlamakla, O'nunla aynı nefisten, O'nun kendisi olan Peygamberi yönetimden almış oldular.

            Ebubekir Ömer ve diğerlerini sevenler, Peygamberin yönetimden alınmasını seven ve meşru gören, Peygamberin s.a.a'in Ebubekir Ömer ve diğerlerine biat etmesi gerektiğine dair zorbalığa ses çıkarmayan ve bunu çok da önemsemeyen kimseler olmuş olurlar..

            İtaat Peygambere mi yoksa diğerlerine mi?

            bu insanlar şunu çok net olarak düşünmeliler: Peygamberimiz s.a.a zamanında Ebubekir Peygamberi yönetimden indirseydi durumu, ve o zaman kendilerinin Ebubekir ve Ömere bakışları nasıl olurdu.

            İşte aynısını Ali a.s için de hissetmedikleri sürece Peygamberin tam nefsine (kendisine) değil Onun Yarısına iman etmiş olacaklardır. Yarı imanın da hiç bir işe yaramayacağı akıllara zor anlatılır değildir...

            Yorum


              #36
              Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

              Baylar bayanlar:

              Ehlibeyte sımsıkı sarılmış olan Şia'nın, İmameti Usulü din olarak öğretmesi, boşuna değildir. Bu Vallahi hikaye değildir. İmamet çok ciddi bir inançtır. Peygamberimiz Muhammed s.a.a için geçerli olan tüm olgu ve olaylar (Peygamberlik hariç) Ali a.s. içn geçerlidir. İmam Ali a.s. ile İmamete dönüşen Peygamberlik son İmam Mehdi a.f.'e kadar aynen geçerlidir. Yani Muhammed için geçerli olan itaat iman biat, düşmanlarından uzaklaşma şu an zamanın İmamı Mehdi a.f. için aynen geçerlidir.

              Bu gün İmam Zaman a.f.'e bağlanabilmek içinse, zincirin ilk bağlantısını tam bağlamak şarttır yoksa bağlılık yine olmaz. İlk bağsa İmam Ali a.s.'ı Peygambere s.a.a bağlamaktır. Yani nefis birliğiyle..


              yani başlığa dönecek olursak: Ali a.s'ın bu nefis birliği sebebiyle, Fatıma s.a.' işte bu yüzden Ebubekire biat etmedi, onunla bu yüzden savaştı. ve karşı taraf da bu hakikatleri aynen bildiği için bu kadar sert davranıp savaştı. Peygamber s.a.a kızının evini başına yakacaklarını söylediler. ve yaptılar da. Onun şehadete varan yaralanmasına neden oldular. Ali a.s'ın elinden Fedeki bu yüzden aldılar. Ki dünyaya tapmış bulunan insanlığın ona karşı bir meyili de etkileyiciliği de kalmayacak kadar yoksul kalsın. Kuru ekmek parasına yahudilere muhtaç olsun. Niçin yahudilere, hem de hayberde yerle bir ettiği yahudilere muhtaç. o kadar zengin Ebubekir Ali a.s.'ın Fedeğine mi muhtaçtı yoksa ona verecek bir işi mi yoktu. ya diğer müslümanlar? neden Ali a.s bir lokma ekmek için yahudi hurmalıklarında kuyu kazmak zorunda kaldı sanıyorsunuz.. işte bu hakikat yüzünden. Peygamber için geçerli olan tüm vasıf itaat fazilet ve sorumluluklar aynen Ali a.s için de mevcuttu...

              İmanınıza dikkat edin..

              Yorum


                #37
                Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                Ben sizi anlamiyorum, ya da siz beni. Siz Cihander icin hem Imameti anlamamistir diye zan ediyorsunuz hem de samimi bir sii diyorsunuz,uzun uzun yazmaniza gerek yokdu ben sadece aradaki celiskiye dikkaet cekmek istedim.Ikisi bir arada nasil olur diye.
                Sanirim buna en iyi cevabi Cihander verir.
                Allah Bize Yeter!
                O Ne Güzel Vekildir...

                Yorum


                  #38
                  Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                  [quote author=HiLaLNuR link=topic=23204.msg150382#msg150382 date=1336512412]
                  imameti anlamadan nasil sii olunur ki?
                  [/quote]

                  Bu soruyu en çok Qumuaşk soruyardu millete hep. Cihandara belki iltimas ediyordur.
                  Beşşar Esad bir İslam Kahramanıdır.
                  Suriye İmtihanında İran İslam Cumhuriyetinin yanında yer almayanlar amerikan Emperyalizmi ve İsrail Siyonizminin yanındadırlar. Ve İslamın karşısındadırlar.

                  Yorum


                    #39
                    Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                    Cihandar kendisini şii diye tanımlıyor, ve şiileri de şiayı da çok seviyor. İmameti anlamamış ama anlama yolunda olabilir. bunda bir sakınca yok. şii oluş süreci ve öğrenme sürecinde samimiyetle, hakikate kendini kapama, bildiği halde inkar ve öğrenmeye kendini kapama siz de takdir edersiniz ki farklıdır.

                    yani hilalnur onca yazmış olduğum imametin önemiyle ilgili bilimsel açıklamalara ne diyorsun. sen İmameti anladın mı? Sen şii misin? değilsen niçin değilsin? İmam Ali a.s.'ın Peygamberin s.a.a nefsinden olduğunu kabul ediyor musun? Ali a.s.'a yapılanlar Peygambere yapılmış sayılır mı?

                    Yorum


                      #40
                      Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                      [quote author=Cihandar link=topic=23204.msg150160#msg150160 date=1336411597]
                      ALLAHü teala affedicidir.Hz.Ömer şuan Peygamber efendimiz s.a.a kanatları altında yatıyor peki ehli beyt düşmanı olan birisi Peygamer efendimizin yanında nasıl yatabilir.Kahramandı bunu Filistin zaferinde görüyoruz.
                      [/quote]






                      cihandar,
                      çok fazla hayal dünyasında gezme,in aşağılara biraz.Sanki Resulullah (s.a.a) yanına gömülmesini,istedi yada ne bileyim vasiyet yazdı vs.varsa öyle birşey bildiğin anlat bize.kahramanlığı falan geç uydurma ama zalimliği aşikar sen bile duymuşsundur.
                      Allahumme salli ala Muhammed’in ve Al-i Muhammed ve accil ferecehum vel an ada ehum.

                      Yorum


                        #41
                        Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                        velayet.com,
                        konuları açıp bakıyorsun,okuyasın diye.habire reklam reklam.
                        ehlibeyt (a.s) ne kadar düşmanı varsa onlar konuşuluyor.velayeti,imameti,imamlarımızı anlatan yok.
                        Allahumme salli ala Muhammed’in ve Al-i Muhammed ve accil ferecehum vel an ada ehum.

                        Yorum


                          #42
                          Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                          Allah razı olsun Qom-i Aşk kardeşim...

                          Yorum


                            #43
                            Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                            buyrun Huge yardimci olayim

                            Hz. Muhammed (s.a.a)
                            400 İleti
                            75 Konu

                            Hz. Fatıma (s.a)
                            493 İleti
                            70 Konu

                            1. İmam Ali (a.s)
                            1.179 İleti
                            166 Konu

                            2. İmam Hasan (a.s)
                            104 İleti
                            30 Konu

                            3. İmam Hüseyin (a.s)
                            365 İleti
                            71 Konu

                            4. İmam Zeynelabidin (a.s)
                            126 İleti
                            22 Konu

                            5. İmam Bagır (a.s)
                            117 İleti
                            19 Konu

                            6. İmam Sadık (as)
                            200 İleti
                            25 Konu

                            7. İmam Kazım (a.s)
                            89 İleti
                            17 Konu


                            8. İmam Rıza (a.s)
                            126 İleti
                            20 Konu


                            9. İmam Taki (a.s)
                            75 İleti
                            13 Konu

                            10. İmam Naki (a.s)
                            68 İleti
                            7 Konu

                            11. İmam Askeri (a.s)
                            77 İleti
                            10 Konu

                            12. İmam Mehdi (a.s)
                            576 İleti
                            59 Konu

                            ayrica 125 konu ehlibeyt bölümünde
                            tefsir, kuran, hadis vs. diger bölümlerde yüzlerce ehlibeytin anlatildigi konuyu bulabilirsiniz, gerci siz buralari gördünüz, katilimda bulundunuz ama herhalde sizin aktardiklarinizdan olmadigi icin konusulmamis saydiniz


                            Biliyorsan buyur konus...konusta feyiz alsinlar...bilmiyorsan tut dilini seni bir adam saysinlar

                            Yorum


                              #44
                              Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                              [quote author=HiLaLNuR link=topic=23204.msg150382#msg150382 date=1336512412]
                              imameti anlamadan nasil sii olunur ki?
                              [/quote]
                              şii olsaydı ömerin şimdi Peygamber'in s.a.a kanatları altında olduğunu iddia etmezdi!

                              şii olsaydı imzasında ömer bin hattab yazılı resim kullanmazdı!
                              [center]
                              ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
                              [center]
                              Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
                              Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

                              Yorum


                                #45
                                Ynt: Hz. FATIMA'NIN (s.a) ŞEHADETİ HİKAYE DEĞİL GERÇEKTİR

                                [quote author=meşedi ali enis link=topic=23204.msg150590#msg150590 date=1336637460]
                                şii olsaydı ömerin şimdi Peygamber'in s.a.a kanatları altında olduğunu iddia etmezdi!

                                şii olsaydı imzasında ömer bin hattab yazılı resim kullanmazdı!
                                [/quote]

                                Ne yani bir haram mı işlemiş oluyor Ömer ismini oraya yazmakla. İmam Alinin de ömer isminde oğlu yokmu?
                                Beşşar Esad bir İslam Kahramanıdır.
                                Suriye İmtihanında İran İslam Cumhuriyetinin yanında yer almayanlar amerikan Emperyalizmi ve İsrail Siyonizminin yanındadırlar. Ve İslamın karşısındadırlar.

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X