Ynt: UHUD SAVAŞINDA "HZ. EBU BEKİR, HZ. ÖMER, HZ. OSMAN"
s.a
Değerli kardeşim benim birşey kabul ettirmek gibi bir niyetim yok. Tarihin tahrif edilemeyeceğinimi söylüyorsunuz ?
"aklî deliller, Allah ve Resulünden nakledilmiş bir duruma değil, görüşe ve düşünceye dayandığından bu ismi almışlardır. "
Şimdi sizin aktardığınız hangi kaynaktan olduğu önemli değil. Ben aklımla düşüncelerimle peygamber efendimizin kendine suikast düzenleyen ve cihad meydanından kaçan kişileri yanında ve ashabının arasında tutmayacağını düşünemezmiyim ? Nerden nakletmiş oluyorumki nakli delil densin?
Neden ben birilerinin yazdığı herhangi bir kitaba yada bir bölümünde geçen yazıyı tek gerçekmiş diyerek kabul edeyim.
Aklım yokmu bana suikast düzenleyen kişiye sırtımı dönermiyim birdaha.
Siz şimdi bu kitaplardan bazı bölümleri cımbızla almışsınız üzerine görüş bildirmişsiniz? Bu kaynakları mutebermi sayıyorsunuz? Aynı kaynak kitab icinde "şia" ya yada "ehli beyt" hakkında iftira ve hakaret bulursak buna yinede muteber bir kaynak olarkmı bakmamız gerekiyor.
Yazışmanın sadece bu topicde geçmesi bu konuyla alakalı düşünceler yazılıyormuş gibi anlaşılmamalı. Genel olarak "seçtiğiniz yöntemle" ilgilidir sorduklarım. Seçici davranıyorsunuz.
Ben bu konuyla ilgili soru sormak istiyorum musade ederseniz.
Taradığınız saifelerinden birinde "zadul mead" ,
"Hz.Aişe (R.a) nın şöyle dediğini rivayet eder."ebubekir demiştiki" ; Uhud günü olunca insanların hepsi nebi(S.A.V.) in yanından ayrıldı.Onun yanına ilk dönen bendim"
Bu alıntının anlamı Hz.Ali (R.a) in da kaçtığı anlamınamı geliyor ?
s.a
Değerli kardeşim benim birşey kabul ettirmek gibi bir niyetim yok. Tarihin tahrif edilemeyeceğinimi söylüyorsunuz ?
"aklî deliller, Allah ve Resulünden nakledilmiş bir duruma değil, görüşe ve düşünceye dayandığından bu ismi almışlardır. "
Şimdi sizin aktardığınız hangi kaynaktan olduğu önemli değil. Ben aklımla düşüncelerimle peygamber efendimizin kendine suikast düzenleyen ve cihad meydanından kaçan kişileri yanında ve ashabının arasında tutmayacağını düşünemezmiyim ? Nerden nakletmiş oluyorumki nakli delil densin?
Neden ben birilerinin yazdığı herhangi bir kitaba yada bir bölümünde geçen yazıyı tek gerçekmiş diyerek kabul edeyim.
Aklım yokmu bana suikast düzenleyen kişiye sırtımı dönermiyim birdaha.
Siz şimdi bu kitaplardan bazı bölümleri cımbızla almışsınız üzerine görüş bildirmişsiniz? Bu kaynakları mutebermi sayıyorsunuz? Aynı kaynak kitab icinde "şia" ya yada "ehli beyt" hakkında iftira ve hakaret bulursak buna yinede muteber bir kaynak olarkmı bakmamız gerekiyor.
Yazışmanın sadece bu topicde geçmesi bu konuyla alakalı düşünceler yazılıyormuş gibi anlaşılmamalı. Genel olarak "seçtiğiniz yöntemle" ilgilidir sorduklarım. Seçici davranıyorsunuz.
Ben bu konuyla ilgili soru sormak istiyorum musade ederseniz.
Taradığınız saifelerinden birinde "zadul mead" ,
"Hz.Aişe (R.a) nın şöyle dediğini rivayet eder."ebubekir demiştiki" ; Uhud günü olunca insanların hepsi nebi(S.A.V.) in yanından ayrıldı.Onun yanına ilk dönen bendim"
Bu alıntının anlamı Hz.Ali (R.a) in da kaçtığı anlamınamı geliyor ?
Yorum