Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

    [quote author=Musluman-ol-yeter link=topic=21650.msg132145#msg132145 date=1316599861]

    Osman Hocam Allah sizden razi olsun bunlar rezil ediyorsunuz ya bunlar munazarda kuyuya atiyorsunuz ya allah sevabinizi artirsin

    [/quote]


    müslüman olmakla yetinen kardeşim yoksa sende ne dediğini bilmeyen hocan osman gibi Hz. Mehdi'yi (allah onun zuhrunu acil etsin) kabul etmiyor musun??

    lütfen cevap ver kimse kimseden kaçmasın kimse kimseyi yemez
    [center]
    ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
    [center]
    Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
    Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

    Yorum


      Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

      [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132005#msg132005 date=1316543852]

      ona bütün haberleri redd etmek olardı, ve bunda şeriatın ve dinin iptali var.[/color]

      [/quote]


      Senin halife olarak gördüğün ve kabul ettiğin Ömer bin hattap (...edit...) Resulullah'a (s.a.a) karşı geldiğinde dinin iptali yok muydu??

      (Sahih-i Buharî, c.5, s.137-138; Sahih-i Müslim, c.7, s.123; Tarih-i Taberî, c.3, s.193)


      [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132005#msg132005 date=1316543852]

      ben ecr kazanmak ümüdi ile Nebinin sehfin ispat olması için, ve onu inkar edenlere redd olarak, özel kitap yazmak isterim.

      [/quote]

      bende diyorum ki senin şeyhin Muhammad ibn al-Hasan ibn Ahmad ibn Al-Valid(Allah ona lanet etsin) hidayet olması ve sizleri hidayete ulaştırması için ;
      ömerin(...edit... ) Peygamber'e nasıl karşı geldiğini
      (Sahih-i Buharî, c.5, s.137-138; Sahih-i Müslim, c.7, s.123; Tarih-i Taberî, c.3, s.193)


      ve Ebubekirin Hz. Fatıma'yı(s.a) nasıl incittiğini evine saldırdığını
      http://velayet.wordpress.com/2011/08/08/ebu-bekir-keske-fatimanin-evine-hucum-etmeseydim/
      ve
      http://velayet.wordpress.com/2011/08/09/muaviyenin-imam-ali-a-s-a-ve-sunnete-olan-dusmanligi/ ni anlatan özel bir kitap yazmalı
      [center]
      ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
      [center]
      Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
      Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

      Yorum


        Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

        [quote author=Musluman-ol-yeter link=topic=21650.msg132145#msg132145 date=1316599861]
        Qaliba senin gozleri zayif goruyor. Dikkatla okusan seyhiniz SADUK diyor ki: Peygamberin yanildigini kabul ediyor. Hatta peygamberin yanildigini inkar edeni (sizler inkar ediyorsunuz ) lanetliyor,hatta sizi gibilere reddiye yazmak istiyor.

        :d


        Osman Hocam Allah sizden razi olsun bunlar rezil ediyorsunuz ya bunlar munazarda kuyuya atiyorsunuz ya allah sevabinizi artirsin


        [/quote]

        gözleri eksik gören biri varsa o da sizsiniz. Arapça ibarede Şeyh Saduk gulatları yani kendini şii sayan kafir aşırıları eleştiriyor. biz gulatları şii görmeyiz onları kafir ve necis bilir kendi içimizi sokmayız ve kestiklerini yemeyiz. böylecde onların örneğin Ali tanrıdır gibi necis düşüncelerinin faturası biz ALi severlere kesilmesin. ve bunların kötü düşünceleri toplumumuz ifsad etmesin

        Alimlerimiz gulatları eleştirir. burada da alimimiz gulatları eleştiriyor ve diyor ki: Alah onlara lanet etsin, onlar Peygamberin yanıldığına (sehv) bile inanıyorlar. biz bunlardan uzağız diyor..

        sen de tutmuş şii alim Peygamberin yanıldığını kabul ediyor bunu kabul etmeynlere lanet okuyor diyorsun.. önce arapça metni doğru anla sonra zaten bize karşı kullanamayacağını kendin görürsün...

        Yorum


          Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

          [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132003#msg132003 date=1316543815]
          Qom_u_aşk
          [b]9-(103) ...İbn Şubrume şöyle rivayet eder:
          Cafer b. Muhammed (aleyhisselâm)'dan duyduğum bir hadis var ki, onu hatırladıkça kalbim çatlayacakmış gibi olur.
          İmam buyurdu ki: «Bana babam anlattı, o da dedemden dinlemiş, o da Resûlullah (sallallahu aleyhi ve âlihi)'den bildirmiştir. İbn Şubrume der ki: Allah'a yemin ederim ki, babası dedesi adına ve dedesi de Resûlullah adına yalan söylememiştir.
          Resûlullah şöyle buyurdu:
          Kıyasa göre amel eden kimse hem kendisini helâke sürüklemiştir hem de baş­kalarını Nasihi, mensuhu, muhkemi ve müteşâbihi bilmeden ilimsizce insanlara fet­va veren kimse, hem kendini helâka sürüklemiş olur hem de başkalarını.»[5]



          http://www.islamkutuphanesi.com/turk...ealim2/10.html


          http://islamkutuphanesi.com/karsilas...kte/taklit.htm

          Şu metn ile bir tane sahih ŞİA hadis ver. Senedi olsun ve dakik kitapta yerin yaz

          Sehabeler arasında olan fitneye bizim devride yalnız fitne ehli burnunu sokar.

          [/quote]

          güzel... kıyas konusunda verdiğin delil doğrudur ve mektebimizin görüşüdür. Şimdi senden isteğimiz mektebimizde kıyas ameli konularda mı yasaktır yoksa her konuda mı bir de bunu açıkla. çünkü benim verdiğim örnek ameli konuda bir kıyas değildi.. ve sırf bu delili kaynaklarımızdan kendin ver ki burada ameli kıyasın yasaklığını gör diye. dikkat edersen kıyasla amel ederse deniyor hadiste.. ve dinde kıyasla yeni fıkhi hükme ulaşmak dini tahrif olarak açıklanıyor. İmamlarımızın Ebu Hanifeyi neden kıyastan nehyettiği de yine namaz oruç, necasette meni ve idrar, gibi fıkhi konulardır.

          "Şu metn ile bir tane sahih ŞİA hadis ver. Senedi olsun ve dakik kitapta yerin yaz" hangi metin ile bir hadis burayı anlamadım?

          "Sehabeler arasında olan fitneye bizim devride yalnız fitne ehli burnunu sokar."

          bu na delilin ne? Sahabe arasında fitne mi vardı? bunun fitne olduğuna dair bir delil, ikincisi bu fitneye müdahale etmek burun sokmak mıdır bunu açıkla bir de bu fitne şayet fitneyse bunun sorumlusu kim bunu açıkla bir de bu fitneye burnunu sokmak nasıl olur ne kadar konuşulsa burun sokulmuş olunur mesela senin bu lafın da burun sokmak demek değil midir onların arasında fitne olduğunu kabul etmek de bir burun sokma değil midir? son olarak ise ona "burnunu sokanlar" hangi delille fitne ehli olurlar? delil?

          Yorum


            Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

            "Alıntı
            Hz. Peygamber efendimize (s.a.a) "Gaybet döneminde Hz. Mehdi'nin varlığının ne gibi faydası olacaktır" şeklinde yöneltilen bir soruya şöyle cevap verdiler:
            "Beni peygamber olarak gönderen Allah'a andolsun ki, insanlar gaybet döneminde, bulutların arkasında kalan güneşten faydalandıkları gibi ondan faydalanırlar."

            Bu hadise hiç olmasa bir tane sahih şia senet ver."

            bizim hadislerimiz örneğin el Kafi imamların zahirde olduğu zamanda yazılmıştır. İmamlardan alınan hadisler direk kitaplara yazılmıştır. sened zincirinin olması şart değildir. İmamlar zaten masumdur ve ilimlerini şaşmaz şekilde kendileri gibi imam ve hatasız masum olan imamlardan almışlar böylece bu Peygambere s.a.a. kadar ulaşmıştır.

            bunun delili hadislerimizi okuduğunuzda onlarda gördüğünüz ilim irfan ve vahiy sağlamlığı ve ikna ediciliğinden bellidir. ben sünni iken sünni hadisleri de okudum ama oralarda vicdanımı burkan dolu bilgiler uydurmalar vardı hala da bu sitede böyle başlıklar var insanın asla kabul edemeyeceği uydurmalar.. senet bu işe yarıyorsa hiç olmasın daha iyi değil mi?

            "Alıntı
            İmam, insanların rehberidir. Dini yayma, toplumsal sorunlara çözüm getirme, İslam düşmanlarına karşı mücadele etme, iyiliği emredip kötülükten sakındırma, mazlumları savunma, ilahi hüküm ve hadleri uygulama ve kısacası toplumsal adaleti gerçekleştirme gibi rehberliğin vazgeçilmez görevleri vardır.

            Şimdi söyle : Mehdi olan 12-ci imamısız. Nasıl dini yayır, kafirlere karşı mücadele edir? Bana irfanı yok, delil ile sübüt ile cevap ver."

            taklit merciileri onun gözetiminde fetvalar verir. kum ve necef ilim havzaları onun gözetiminde kurulmuş ve bir ilim seviye ve şekli yakalamış merkezlerdir. standartlar buralardan belirlenir. tüm dünyaya alimler tebliğ edici görevliler buralarda yetişir şekillenir ve tüm dünyada Ehlibeyte bağlı şiiler bunlar aracılığıyla tebliğ yaparlar. böyelce sürekli kontrol edilen bu alimler vasıtasıyla İmamı Zaman a.f. faaliyetlerini sürdürmektedir.. bu sayede şia dimdik ayaktadır.. tek yumruk..

            Yorum


              Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

              Ey İnsan... Yaşıyorken hem de Kur'an çağında,
              Çırpınıp duruyorsun cehalet batağında,
              Kalbin katı, gözün kör, başın kibir dağında,
              Kur'an sana gel diyor bak bendedir adresin,
              Ey şerefli mahlukat daha Kur'an ne desin?

              Özgürce seçmen için iki yoldan birini,
              Apaçık bildiriyor bütün ayetlerini,
              Ya Peygamber, ya şeytan... seç diyor rehberini,
              Öyle seçki sırattan rüzgar gibi geçesin,
              İlle şeytan diyorsan daha Kuran ne desin?

              ve'esselam

              الــلــهـــم صـــل عــلــى مــحــمــد و آل مــحــمــد وعجل فرجهم



              İBRET ALINMAYAN HER BAKIŞ BOŞ,FİKİRLE BİRLİKTE OLMAYAN HER SUSMA GAFLET,İÇERİSİNDE ZİKİR OLMAYAN HER KONUŞMA BOŞTUR.

              İMAM ALİ(as)

              Yorum


                Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132005#msg132005 date=1316543852]


                Saduk olan şeyhiniz deyip (s 359 Man La Yahduruhul Faqih):

                إن الغلاة والمفوضة لعنهم الله ينكرون سهو النبي صلى الله عليه وآله ويقولون: لو جاز أن يسهو عليه السلام في الصلاة لجاز أن يسهو في التبليغ لان الصلاة عليه فريضة كما أن التبليغ عليه فريضة.


                Ğulat ve müvafidda, Allah onlara lanet etsin, Nebini (sallalahu alaihi va alihi) sehf etmesini inkar ettiler. Ve dediler ki : Aleyhisalamın namazda sehf etmese caizdirse onda davette de caiz olar, ona göre ki nasıl ki salat onun üzerinde farz idi, davette farz idi




                Ve sonra dedi:

                وكان شيخنا محمد بن الحسن بن أحمد بن الوليد رحمه الله يقول: أول درجة في الغلو نفي السهو عن النبي صلى الله عليه وآله، ولو جاز أن ترد الاخبار الواردة في هذا المعنى لجاز أن ترد جميع الاخبار(4) وفي ردها إبطال الدين والشريعة.
                Ve bizim şeyhimiz Muhammad ibn al-Hasan ibn Ahmad ibn Al-Valid, Allah ona tahmet etsin dedi: Ğuluvun birinci derecesi odur ki Nebi: Sehf etmesini inkar edesen. Bu barede haberleri red etmek caiz olsaydı, ona bütün haberleri redd etmek olardı, ve bunda şeriatın ve dinin iptali var.


                Sonra Saduk dedi:

                وأنا أحتسب الاجر في تصنيف كتاب منفرد في إثبات سهو النبي صلى الله عليه وآله والرد على منكريه إن شاء الله تعالى.

                Ve ben ecr kazanmak ümüdi ile Nebinin sehfin ispat olması için, ve onu inkar edenlere redd olarak, özel kitap yazmak isterim.


                [/quote] Yarıdan başlayn bir cümle olması hiçde hoş olmamış, bu tipik bir vehabi yaklaşımı, istedikleri, onlara ne yarar sağlarsa onu götürür, bu mananın özü olmasa bile manaymış gibi gösterib kandırmaya çalışmak... Allah hidayet versin, ne diyelim....

                Yorum


                  Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                  [quote author=Musluman-ol-yeter link=topic=21650.msg132146#msg132146 date=1316600093]
                  Qom_u_ask

                  Neden delil getiremiyorsun kardes seni suruyor sende kaciyorsun

                  [/quote]

                  şia bizden ibaret değil bu bir, biz şianın daha yeni bir öğrencisi sayılırız. yıllar yılı sünni uydurmalarla beynimiz bulanmış yeni yeni duruluyor. Alimlerimizden öğrendiklerimizi paylaşıyoruz. biz her şeyi bildiğimizi iddia etmedik. böyle bizim cevaplarımızla şiaya puan verilecekse ben hemen tartışmadan çekilmeyi tercih ederim çünkü ben çok eksiğim.

                  ancak buna rağmen sizin sorularınızın cevaplarını da verebileceğime inanıyorum. artı siz benim bir çok soruma hiç bir yorumla dahi görüş bildiremiyorsunuz..

                  bu günlerde çok yoğunum sabah 8den akşam 8e kadar dışardayım fırsat bulduğumda arada dinlenmek yerine siteye bakıyor ve cevapları yazıyorum.. geciktiğim zaman sanmayın ki cevap veremedik.. çünkü şiada cevapsız hiç bir soru yok. sünniler de öyle derler ama şianın farkı şu cevaplardan yeni yeni sorular çıkıp vicdana akla tarihi herçeklere zıt yeni cevaplar üretilmez.. şianın cevapları vicdanları teskin eder akıllara rahatlık verir gönülleri ferahlatır işte dersin vahy bu din bu..

                  Yorum


                    Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                    Qom_u_aşk
                    yani sen gulat mı oluyorsun

                    Nebi s.a.a. asla yanılmaz biz şiiler için bu kesin ve net bir inanç olduğu gibi buna Kur'an'dan sayısız delillerimiz vardır.

                    Peygamberin yanıldığını iddia edenler sadece kendileri yanılmaktadırlar ve bu konuda delil olarak gösterilen hadislerin tamamı Emevilerin uydurmalarıdır ki bunlarla da hedefleri vardır..
                    Ey cahil! Sizin Saduk şeyhiniz deyip ki Nebi sehf ederdi !

                    gözleri eksik gören biri varsa o da sizsiniz. Arapça ibarede Şeyh Saduk gulatları yani kendini şii sayan kafir aşırıları eleştiriyor. biz gulatları şii görmeyiz onları kafir ve necis bilir kendi içimizi sokmayız ve kestiklerini yemeyiz. böylecde onların örneğin Ali tanrıdır gibi necis düşüncelerinin faturası biz ALi severlere kesilmesin. ve bunların kötü düşünceleri toplumumuz ifsad etmesin

                    Alimlerimiz gulatları eleştirir. burada da alimimiz gulatları eleştiriyor ve diyor ki: Alah onlara lanet etsin, onlar Peygamberin yanıldığına (sehv) bile inanıyorlar. biz bunlardan uzağız diyor..

                    sen de tutmuş şii alim Peygamberin yanıldığını kabul ediyor bunu kabul etmeynlere lanet okuyor diyorsun.. önce arapça metni doğru anla sonra zaten bize karşı kullanamayacağını kendin görürsün...
                    Aykut Kardeş haklıymış senin gözlerin zayif görüyor. Yine yazıyorum dikkatle oku:

                    Ğulat ve müvafidda, Allah onlara lanet etsin, Nebini (sallalahu alaihi va alihi) sehf etmesini inkar ettiler. Ve dediler ki : Aleyhisalamın namazda sehf etmese caizdirse onda davette de caiz olar, ona göre ki nasıl ki salat onun üzerinde farz idi, davette farz idi

                    Dikkatle baksan Ğulatlar Nebinin (sav) sehf ettiğin inkar ediyor,Saduk şeyhinizden ondan dolayı onlara lanet ediyor.

                    Sonra Saduk diyor:
                    Ve ben sevap kazanmak ümüdi ile Nebinin sehfin ispat olması için, ve onu inkar edenlere redd olarak, özel kitap yazmak isterim.

                    Burda da Saduk Nebinin (sav) sehf var olduğun kabul edip,bunu inkar edenlere (senin gibilere) reddiyye yazmak istiyor.

                    Sen yani Saduk olan şeyhinizin Nebinin (sav) sehf etmesine inancına fikir vermiyorsun?



                    Ben şia ekolüyle (sistemiyle) sünni ekolü karşılaştırdım. Sünni ekole (inanç sistemine göre) birden fazla gurup sistem olabilir mi olamaz mı? olabilir. Tam 6 tane farklı inanç ve yaşam ilkelerine sahip olan mezheplerin hepsi birden hak sayılıyor.

                    Şiada böyle bir şey var mıdır? hayır asla.
                    Ehli-sünne inancı tek bir inancdı! Ve biz eşarileri ve matrudileri ehli-sünne yok-eşari ve maturudi sayırık.

                    Şiadada 12 imam inanci var, İsmailiye inancı var, Zeydiye inancı var ve s.


                    güzel... kıyas konusunda verdiğin delil doğrudur ve mektebimizin görüşüdür. Şimdi senden isteğimiz mektebimizde kıyas ameli konularda mı yasaktır yoksa her konuda mı bir de bunu açıkla. çünkü benim verdiğim örnek ameli konuda bir kıyas değildi.. ve sırf bu delili kaynaklarımızdan kendin ver ki burada ameli kıyasın yasaklığını gör diye. dikkat edersen kıyasla amel ederse deniyor hadiste.. ve dinde kıyasla yeni fıkhi hükme ulaşmak dini tahrif olarak açıklanıyor.
                    Fıkıhda kiyas olmazsa, akidede olur mu ?

                    Yorum


                      Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                      Bu hadise hiç olmasa bir tane sahih şia senet ver.
                      [quote author=meşedi ali enis link=topic=21650.msg132136#msg132136 date=1316597217]


                      HADİS: Hz. Resulullah (s.a.v), “Gaybet döneminde Hz. Mehdi’nin varlığının ne gibi bir faydası olacaktır?” şeklinde sorulan bir soruya şöyle cevap verdiler: “Beni peygamber olarak gönderen Allah’a ant olsun ki insanlar, gaybet döneminde, bulutların arkasında kalan güneşten faydalandıkları gibi ondan faydalanırlar.”
                      (Bihar’ül-Envar, cilt: 52, sayfa: 93)



                      (Bihar’ül-Envar, cilt: 52, sayfa: 93)[/quote]

                      Ay cahil! Sen sened bilirsen nedir?! Nerden bilesin, sen yalnız hüseynilerde aklamak bilirsen!


                      Bu senin hedisin!

                      8 - ك: غير واحد، عن محمد بن همام، عن الفزاري، عن الحسن بن محمد بن سماعة (3)، عن أحمد بن الحارث، عن المفضل، عن ابن ظبيان، عن جابر الجعفي
                      عن جابر الانصاري أنه سأل النبي صلى الله عليه وآله هل ينتفع الشيعة بالقائم عليه السلام في غيبته ؟ فقال صلى الله عليه وآله: إي والذي بعثني بالنبوة إنهم لينتفعون به، ويستضيئون بنور ولايته في غيبته كانتفاع الناس بالشمس وإن جللها السحاب. أ
                      http://www.yasoob.or.../13/no1331.html

                      Senedine Yunus ibn Zibyan var, ve Necaşi deyip ki: Cidden zaifdi! Rical Nacaşi s 448

                      Yorum


                        Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                        Ammar bin Yasir, Qom_u_aşk
                        [quote author=Ammar bin Yasir link=topic=21650.msg132164#msg132164 date=1316632696]
                        Yarıdan başlayn bir cümle olması hiçde hoş olmamış, bu tipik bir vehabi yaklaşımı, istedikleri, onlara ne yarar sağlarsa onu götürür, bu mananın özü olmasa bile manaymış gibi gösterib kandırmaya çalışmak... Allah hidayet versin, ne diyelim....
                        [/quote]
                        yani sen gulat mı oluyorsun
                        [b]Ammar kendi alimlerinden kabul etmemeğin senin Ğulat olduğunu gösterir.İstedim Daha bir delil yazım.

                        ibn Babaveyh al-Qumminin
                        مقدمة كتاب من لايحضره الفقيه - ج 1 - ص 70
                        9/ جواز السهو على النبي (ص) وسماه اسهاء من الله تعالى تبع في رايه ذلك شيخه محمد بن الحسن بن الوليد وتبعه على رأيه ذلك الشيخ الطبرسي في مجمع البيان كما نقل عنه التنكانبي في قصص العلماء والسيد الجزائري في الانوار النعمانية وفخر الدين الطريحي في مجمع البيان مادة (بدا) والمحقق الفيض الكاشاني في الوافي على مايظهر من كلامه ونقل عن الشيخ البهائي رحمه الله انه قال : ( الحمد لله الذي قطع عمره ولم يوفقه لكتابة مثل ذلك ) ونقل عن الشيخ أحمد الاحسائي انه قال : ( الصدوق في هذه المسألة كذوب ) ولايخلو قولهما من سوء ادب نربأ بامثالهما عن ذلك ونسأل الله العصمة والتوفيق . . . أ.هـ

                        Men La Yahduruhu’l-Fakih kitabının mukaddimesi 1/70
                        9-Nebi Aleyhisalamin yanılmasının/unutmasının mümkün oluşu. Bunu Allah Teala tarafından yanıltılmak olarak isimlendirmiştir. Bu görüşünde şeyhi Muhammed b. El-Hasen b. El-Velid’e ve Şeyh et-Tabressi’nin Mecma’ul-Beyan’da geçen görüşüne tabi olmuştur. Nitekim bunu et-Tinkanibi Kasasu’l-Ulema’da, Seyyid el-Cezairi el-Envaru’n-Nu’maniye’de, Fahreddin et-Turayhi Mecmau’l-Beyan’da “Beda” maddesinde nakletmişlerdir...

                        Yorum


                          Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                          [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132197#msg132197 date=1316671647]



                          8 - ك: غير واحد، عن محمد بن همام، عن الفزاري، عن الحسن بن محمد بن سماعة (3)، عن أحمد بن الحارث، عن المفضل، عن ابن ظبيان، عن جابر الجعفي
                          عن جابر الانصاري أنه سأل النبي صلى الله عليه وآله هل ينتفع الشيعة بالقائم عليه السلام في غيبته ؟ فقال صلى الله عليه وآله: إي والذي بعثني بالنبوة إنهم لينتفعون به، ويستضيئون بنور ولايته في غيبته كانتفاع الناس بالشمس وإن جللها السحاب. أ
                          http://www.yasoob.or.../13/no1331.html

                          Senedine Yunus ibn Zibyan var, ve Necaşi deyip ki: Cidden zaifdi! Rical Nacaşi s 448


                          [/quote]

                          http://www.yasoob.org/books/htm1/m013/13/no1331.html

                          Yorum


                            Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                            tercüme ve alıntılarda tahrifat var bu konuda kaynağın aslına bakarak biz gizlediğiniz yönleri tek tek ortaya koyacağız.. İnşaAllah..

                            Yorum


                              Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                              [quote author=Osman_ufuk link=topic=21650.msg132202#msg132202 date=1316674390]
                              http://www.yasoob.org/books/htm1/m013/13/no1331.html
                              [/quote]

                              ee bununla demek istediğin ne? burda da güneş ardındaki bulut misali yararlanırlar diyor? bunu ne için alıntıladın anlamadım?

                              Yorum


                                Ynt: Şiilere imamet hakkında bir kaç soru

                                [quote author=Qom_u_aşk link=topic=21650.msg132203#msg132203 date=1316674589]
                                tercüme ve alıntılarda tahrifat var bu konuda kaynağın aslına bakarak biz gizlediğiniz yönleri tek tek ortaya koyacağız.. İnşaAllah..
                                [/quote]

                                Tahrifat var ? Ne tahrifat ? Göster bana tahrifatı! Gizlediğim? Ben hiç bir şey gizlemedim. Ben şia değilim ki neyse gizledim.

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X