Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

sonradan şii olanların durumu

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #16
    Ynt: sonradan şii olanların durumu

    Değerli kardesim kaza etmesi mesele değil tevbe edip tekrar eski yaşantısına dönmemedi gerekir ifadesi bizleri üzmüştür.. Kitab-i Kerimde buyurduğu gibi "muiminler ancak kardestir" evet biz kardesiz..İmam Cafer de imam Şafii nin kardesi idi , imam azzam'da , imam malik te.. Bizler sadece mezhebimizin imamına uyuyoruz..Sizimde uyduğunuz gibi..Benim anlatmak istediğim o tur ifadeleler kullanmamanız..Siteyi takip eden Sünni ler bu dediğinize kızmasın , siteyi takip eden Şii ler bizlere karsı cephe tutmasın , siteyi takip eden emperyalist işbirlikçilerin bizi birbirrimize düşerken görmesin..

    Sii bir kardesimizin cikipta sünni mezhebine göre amel etmek isteyince , O sizindir ne yaparsanız yapın demecenizi doğru buluyormusumuz..Sen - ben olmamalı "BİZ" olmalıyız değerli kardesim

    Kardeslik bilinci ile hareket etmemiz temennisi ile..
    La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

    Yorum


      #17
      Ynt: sonradan şii olanların durumu

      çıkış noktası yanlış olunca sonuç da mecburen..

      İmam Caferi Sadık a.s. ve Musa Kazım a.s. zindanda işkence altında zehirlenerek can verirken, sünni ebu hanifenin öğrencileri olup bu mezhebi kurumlaştıran Ebu yusufla Muhammed neredeydiler? ve ne iş yapıyorlardı cevabını verir misiniz lütfen?..

      mesela sizin şu mesajınızda inancımıza sövgü yok mu sanıyorsunuz?.. şiayı bilmeden şianın hassasiyetlerini bilmeden, konuştuklarınızn onlara sövgü olduğunu nerden bileceksiniz?. :

      "İmam Cafer de imam Şafii nin kardesi idi , imam azzam'da , imam malik te.."

      Yorum


        #18
        Ynt: sonradan şii olanların durumu

        Değerli kardesim gecmiste olam olayların faturası bize kesilebilir mı? Bizler Boyle gelmiş böyle gidecek zihniyetine kapilmalimiyiz acaba? Bu doğru mü? Elinizi vicdanınıza koyün da eski olayların sorumlulari bizlermiyiz??

        Lutfen karşınızda sia ya karsı cephe acmış biri yok Bilalakis kardes olmak kardesce yaşayabilmek için gelen birileri var..

        Vesselam..
        La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

        Yorum


          #19
          Ynt: sonradan şii olanların durumu

          elbette sen ben olarak değil bir çok insan bakış açısıyla konuşmaktayız.. sözlerim size yönelik değildir kardeşim alınmayın..

          ama siz dediniz geçmiştekiler kardeşti.. yok öyle bir şey kardeşlik yok.. biri zindanda işkence görüp zehirlenirken diğeri dünyada holdingleşen bir kadıl kudat (kadılar kadısı) oluyor.. bu nasıl kardeşlik?..

          imameti inkar edenler bu kez karşımıza en büyük imam (imamı azam) Ebu hanife diyerek çıkınca bizim aklımıza, Ebu hanife hakkında İmamlarımızın hadisleri geliyor.. ve İmam İbrahim Peygamberin onca deneme ve bedelleri sonunda çıktığı imamet makamının da üstü olan en büyük imam Ebu hanife makamına bu kişinin nasıl çıktığını sormak..

          Yorum


            #20
            Ynt: sonradan şii olanların durumu

            fadllullah kardes öncelikle dikkatlice okursanız yukarda yazılanları kimsenin sünnilik zamanında cahiliyye idin dememiş oldugunu görürüsün.ben sormusum cahiliyyemidir diye onlar da cahiliyye değil demiş.şii olduktan sonra şia fıkhına göre ibadet etmelisin demişler ki bunda da bi yanlış yok.elbette ki şii oldugum için şia fıkhına gore amal etmem gerekir.tevbe edip eski yasantısına donmemesi gerekir e gelince bir insan elbetteki bi hatasının farkına varınca ona geri dnmemeli değil mi.ama sen diyorsun ki sünniler hatalımıdır.sünnilik(senin bildiğin sünnilik)hatalı olmasaydı zaten benim şii olmama ne gerek kalırdı. şimdi kalkıpta sünniler incinmesin diye sünnilik hatalı değil şii olsanda sünni olsan da farketmez denilirse burada kimse dogruya ulaşamaz.madem arada bi fark yok ben niye şii olayım ki.?aradaki farkları kimse incinmesin diye gizlemenin sorumlulugu büyük olur.
            tevbe edip eskiye dönmemek gerekir den kasıt şudur:ben sünni iken ibadetleri kazaya bırakmam günahtır.işte buna tevbe etmek gerekir ki şii olmasaydımda buna tevbe etmem gerekirdi.sen sanıyorsun ki sünniliğe tevbe etmen gerekir demişler.yani sünni iken kigünahlarına tevbe et. şiiolduktan sonra da bunlara devam etme demiş.ben bunu anladım ordan.

            Yorum


              #21
              Ynt: sonradan şii olanların durumu

              sünnilik(senin bildiğin sünnilik)hatalı olmasaydı zaten benim şii olmama ne gerek kalırdı. şimdi kalkıpta sünniler incinmesin diye sünnilik hatalı değil şii olsanda sünni olsan da farketmez denilirse burada kimse dogruya ulaşamaz.madem arada bi fark yok ben niye şii olayım ki.?aradaki farkları kimse incinmesin diye gizlemenin sorumlulugu büyük olur.

              MaşAllah cumali kardeşim Allah sizi girdiğiniz hak davada muvaffak eylesin..
              "İmam"ın hattı” belli bir mezhebe mensup olanların değil,
              "Muhammedi İslam kimliğ"ini kuşanan bütün Müslümanların hattıdır."

              Yorum


                #22
                Ynt: sonradan şii olanların durumu

                Cumaali kardeşim bi kere Ehlibeytin kokusunu almış, ondan hiç geri kalır tanıtımını ve reklamını yapmadan durur mu..

                Elhamdulillah..

                Rabbim cümlemizi göz açıp kapama kadar bir zamanda da olsa Ehlibeytin yolundan ayırmasın..

                Yorum


                  #23
                  Ynt: sonradan şii olanların durumu

                  Sayın Cumali kardes yaİlamlari dikkatle okuyup öyle yorum yaptıgı belirteyim..Senin düşüncene göre ben sapkin yoldayim ibadetlerim hatalı ama seninki doğru..Kusura bakmayın ama bizdeki Asır'ı sunni lerin konuştuğu gibi konuşuyorsunuz..Onlarda sizin gibi dusunmekteler..Sizin girdiğiniz yola girmeyen herkesi hatalı kabul ediyorsunuz sozlerinizle..

                  Biz ne sii hatalı deriz , ne Sünni .. İki mezhepte hakk mezheptir..Diğer mesajlarda da dediğim gibi bizler kendi imamız ile amel ediyoruz , sizde kendi imaminizla..Bizler bugün bir olmalıyız ..Herseyden önce Muslumaniz..

                  Gecen bulunduğumuz koyde bir Azerbaycan otobüsü durdu mola vermek için..Hepsi Şii kardeslerimizdi..Azerbaycan'dan geldiklerini öğrenince hicap olayimdaki son durumu sordum..Biraz dertlestik..konu konuyu acti mezhep konusuna geldi..Şii olduklarını söylediklerinde onlara gösterdiğim ilgi artınca sevindiler..15-20dakikalik süren sohbetimizden sonra Şii si ile Sünni si ile bir olmamız gerektiğini söyledik bugün hedefleri birbirimize değil düşmana yöneltmemiz gerektiğini söyledik..15-20dakikalik sohbette kardes gibi anlaşıp herseyden önce muslumman oldugumuzu "muiminler ancak kardestirler"ayetini orada sağladığımız için oldukça gururlu idik..Ve halen telefonla gorusmekteyiz..Anlatma istediğim karşılıklı anlayış , samimi diyalog ..Yıllar boyu süren mezhebi savaşların bir yarar fayda etmediğini anlamıştık biz birbirmiz ile kardes duygusu içersinde yasamalı dusmana karsı tek yürek tek bilek olmalıyız..

                  Bizim düşüncemiZ her iki mezhepte hakktir..
                  Vesselam..
                  La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

                  Yorum


                    #24
                    Ynt: sonradan şii olanların durumu

                    Azerbaycanlı şii kardeşler sünniliğin de hak olduğunu öyle de yaşamanın caiz olduğuna inandılar mı? sizin görüşünüzü biliyoruz. siz şii gibi de yaşanabilir o da haktır diyorsunuz..

                    bunu demeden yani şiiler sünnilere batıl, sünniler şiilere batıl dediğinde bir arada yaşanmaz mı? kimse kimseye karışmayacak herkes dilediği gibi yaşamada özgür olacak.. herkes kendi mektebini anlatmada şiddet kullanamak şartıyla serbest olacak..

                    yani şimdi ben hristiyanlarla bir arada yaşayamam mı? avrupada onca müslüman hristiyanları hak mı kabul etti ki onlarla bir arada yaşayabiliyor?..

                    yani vahdet için illa da her iki ekol de karşı tarafı hak sayacak şartı nereden çıkıyor niçin.. böyle olduğunda her iki ekol de kendini inkar etmiş ve inanmadığı bir şeye girişmiş olmaz mı?.

                    Yorum


                      #25
                      Ynt: sonradan şii olanların durumu

                      Azerbaycanli Şii kardeslerimizde bizlerin inancına tepki gosterdigini gormedim..Tanıdığım değerli Şii kardesleriminde benim gibi düşündüğü iki mezhebinde hak olduguna inanmaktalar..

                      Sayin kardesim Vahdet in oluşmamasını istediğinizi anlıyorum..Düşüncenizde ozgursunuz elbette..Yalniz öyle geliyor ki sözlerimi ısrarla çarpıtıyorsunuz..baska yönlere çekiyorsunuz ..Ama kitab-i Kerim de ümmetin bir olduğunu söylüyor , muiminlerin kardes olduğunu vurguluyor , herkesin Allah(swt) ipine sımsıkı sarılması emrediliyor..Acaba Allah(swt) bu emirlerinde sonucun ser olacağını mı yoksa hayır olacağına mı işaret etmektedir?? Allah'tan daha doğru soz söyleyen kimse var mı? Allah(swt) bize kitabı Kerim'de bir şey emrediyor ise bizim için hayırlı oldugundandir...

                      Simdi biz herkes kendi imamına göre amel ediyor , yani sorun yok zorla bu mezhebe gececeksin diye bir dayatmada yok , bu koşullar altında birlik ve beraberlik çatısı altında obayrak altında toplanmamizda ne sakinca olabilir?
                      La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

                      Yorum


                        #26
                        Ynt: sonradan şii olanların durumu

                        fadlallah kardeşim yukarıda ki itirazlarınızı bu konuyu ilk okuduğumda ben de yazmayı düşünmüştüm ama buradaki birçok arkadaşla bu konularda uzun uzadıya daha önce tartıştığımız için tekrardan aynı konulara girmek istememiştim.

                        ne yazık ki daha önce de bu üslubun kırıcı olabileceğini, mektebi anlatmanın illaki bir başkasını suçlamakla olması gerekmediğini defalarca belirtmemize rağmen ve hatta arkadaşlar bazen bize hak vermelerine rağmen ara ara açılan bu konularda yine aynı dışlayıcı üslubun kullanıldığına şahit oluyoruz.

                        burası genelde şii kardeşlerimizin bir araya geldiği bir sitedir. doğrudur. ama İnkılaba ve onun yoluna gönül vermiş sünni kardeşlerimizin de sıksık uğradığı bir sitedir. bu yüzden mektep anlatılırken bir tarafı incitmek, dışlamak suretiyle değil sadece hakkı beyan etmek suretiyle anlatmak gerekir.

                        biz İnkılabın hedefine yönelmemiz gerektiğini ve bu hedefin bizi vahdete ulaştıracağını, ilk hedefimizin büyük şeytan ve onun uşağı olan rejimler olduğunu, bu yolda şii sünni bütün müslümanların kardeş olduklarını her daim vurguladık vurguluyoruz. vahdetin hiçkimsenin inancından vazgeçmesi demek olmadığını da biliyoruz. biz ne İmam Humeyni den r.a. ne de İmam Hamaney den ve de ne inkılabi alimlerden bundan başka birşey duymadık, görmedik. onlardan tüm müslümanları sahiplenme ve kucaklama gördük.

                        onların takipçisi olduğunu söyleyen bizlerin de onların yolunu ve metodunu gözardı etmemiz ve asıl hedefimize yönelmemiz gerekmektedir. birbirimizi kucaklamalı ve kardeş olduğumuzu unutmamalıyız. yoksa tüm sözlerimiz boş olacaktır. hizmetimiz mektebe değil başkalarına olacaktır.
                        KIYAMI UNUTTUK YA RAB! NAMAZI BATIL EYLEDİK.

                        Yorum


                          #27
                          Ynt: sonradan şii olanların durumu

                          [quote author=Fadlullah link=topic=21004.msg128012#msg128012 date=1309470612]
                          Sayın Cumali kardes yaİlamlari dikkatle okuyup öyle yorum yaptıgı belirteyim..Senin düşüncene göre ben sapkin yoldayim ibadetlerim hatalı ama seninki doğru..Kusura bakmayın ama bizdeki Asır'ı sunni lerin konuştuğu gibi konuşuyorsunuz..Onlarda sizin gibi dusunmekteler..Sizin girdiğiniz yola girmeyen herkesi hatalı kabul ediyorsunuz sozlerinizle..

                          Biz ne sii hatalı deriz , ne Sünni .. İki mezhepte hakk mezheptir..Diğer mesajlarda da dediğim gibi bizler kendi imamız ile amel ediyoruz , sizde kendi imaminizla..Bizler bugün bir olmalıyız ..Herseyden önce Muslumaniz..

                          Gecen bulunduğumuz koyde bir Azerbaycan otobüsü durdu mola vermek için..Hepsi Şii kardeslerimizdi..Azerbaycan'dan geldiklerini öğrenince hicap olayimdaki son durumu sordum..Biraz dertlestik..konu konuyu acti mezhep konusuna geldi..Şii olduklarını söylediklerinde onlara gösterdiğim ilgi artınca sevindiler..15-20dakikalik süren sohbetimizden sonra Şii si ile Sünni si ile bir olmamız gerektiğini söyledik bugün hedefleri birbirimize değil düşmana yöneltmemiz gerektiğini söyledik..15-20dakikalik sohbette kardes gibi anlaşıp herseyden önce muslumman oldugumuzu "muiminler ancak kardestirler"ayetini orada sağladığımız için oldukça gururlu idik..Ve halen telefonla gorusmekteyiz..Anlatma istediğim karşılıklı anlayış , samimi diyalog ..Yıllar boyu süren mezhebi savaşların bir yarar fayda etmediğini anlamıştık biz birbirmiz ile kardes duygusu içersinde yasamalı dusmana karsı tek yürek tek bilek olmalıyız..

                          Bizim düşüncemiZ her iki mezhepte hakktir..
                          Vesselam..
                          [/quote]
                          Fadlallah kardeş sen diyorsun ki ne Şii hatalıdır ne de Sünni. Ben de sana diyorum ki birden fazla İslam olamaz. İslam tektir. Allahın gönderdiği İslam tek İslam’dır. Siz kendi imamınıza göre biz kendi imamımıza göre amel ediyoruz diye bir şey olamaz. Allah kimi imam seçmişse herkes ona göre amel etmelidir. Bir olmak meselesi ise şöyledir: Şiilikle Sünnilik bir olamaz ama Şiiler ve Sünniler birlik olabilir düşmana karsı birlikte hareket edebilir. Buna bir şey demiyoruz. Elbette bizim de istediğimiz Şiilerle Sünnilerin İslam düşmanlarına karsı birlikte hareket etmeleridir. Zaten benim gördüğüm kadarıyla bu birlikteliğin ilk ve etkili adımlarını Şii alimler atmıştır. Elbette Sünniler varken Şiiler gidip de kâfirlerle ittifak etmezler.

                          Benim düşünceme göre sen sapkın yoldasın diye bir şey de yok. Neye dayanarak düşüncemi böyle okudun ki. Anlamadım. Mesele dönüp dolaşıp Şiilik mi hak Sünnilik mi hak meselesine geliyor hep. Bak kardeşim ben niye Şii oldum biliyor musun? Düşündüm ki Allah istiyor ki bütün insanlar Muhammed s.a.a.in fıtratına ulaşsın. Çünkü İslam denen şey den kasıt Muhammed s.a.a.in fıtratıdır aslında. Gönderdiği peygamberler kutsal kitaplar hep bunun içindir. Amaç insanların bozulan fıtratını Muhammed s.a.a.in fıtratına dönüştürmek o fıtrata o dereceye ulaştırmaktır. Ve bu fıtrata ulaşmanın tek yolu vardır. O da Şiiliktir. Yani İslam’dır. Gerçek İslam budur aslında. Siyasi süreçte Şiilik diye isimlendirilmesi seni yanıltmasın. Aslında bu meselenin çözülememesinin en büyük sebebi bence Sünni alimlerinin olayı tek yönden ele almalarıdır. Bu olayda asıl önemli olan işin tarihi sürecidir. Bu süreçte de önemli olan olay kahramanlarının karakterleridir. Mesela Sünniler eğer Ebu süfyanı muaviyeyi olduğu gibi kabul etmeleri Osman'ın yaptığı yanlışları yani yaptıklarının yanlış olduğunu kabullenebilmeleri bu meselede yol alınması acısından büyük katkı sağlayacaktır. Sahabelerin hepsinin gökteki yıldızlar gibi olması mesela. Hangisini takip edersen doğruya ulaşacağın meselesi sana ne kadar mantıklı geliyor Ebu süfyanı takip edersen hangi doğruya ulaşacağını sanıyorsun. Yediği onca halttan sonra sadece kelimeyi şehadeti söylemesi Ebu süfyanı nasıl Müslüman edebilir. Bunların hilelerle elde ettikleri iktidarlarını sağlamlaştırmak için kaybetmemek için bunların dostlarının ya da canını kurtarmak için bunları sevmeyenlerin bile hadis uydurabileceğini kabul etmek neden bu kadar zor ve mantıksız geliyor size. İşte işin tarihi sürecinden kastettiğim budur. Her karakterden insan yaşamış o zamanlarda ve bunlar kendi karakterine göre fiillerde bulunmuşlar bunun göz ardı edilmemesi lazım.

                          Ve sana inan ki Ehl-i Beyt’in peygamberden tek farkı sadece peygamberlik unvanıdır. Onun dışında fıtrat olarak ilim olarak peygambere yakın başka insan olamaz. Bu işin gerçeği budur. Allah onlara vermiştir bu görevi. Yani bir nevi İslam onların mesleğidir diyebilirim sana. Bu işin ustası onlardır. Biz ancak onlara çırak olursak bu işin inceliklerini öğrenebiliriz. Çünkü bu mesleğin püf noktalarını Allah onlara öğretmiştir. Mutlak fıtrat onların fıtratıdır. Allah ın insana verdiği örnek onlardır. Onların meziyetlerine onların gösterdiği yöntemlerle ulaşılır. Başka yolu yok bunun. Akılla deneyle ulaşılmaz. Ebu Hanife’nin kıyasına aklına bırakamam ben kaderimi. Abu Hanife İmam Caferi Sadık a.s. Den çok mu zekidir ki kıyas yapıyor. İnsanın aklına bırakılamaz din. Allah her şeyin ölçüsünü belirlemiştir. Ebu Hanife’nin aklına kıyasına kimsenin ihtiyacı var mı sence.

                          Bak kardeşim madem ortada bir ihtilaf var otur da düşün. Senin düşünmenin önemi
                          büyüktür(tecrübeme dayanarak söylüyorum). Önemli olan İslamın ruhunu anlayabilmen
                          kavrayabilmendir. Bu meselenin tarihi sürecine bak bir Sünni’ye bak bir Şii’ye bak. Ve bunları
                          karşılaştır. Bunların ruhunu özünü anlamaya çalış. Bunların hangisi Muhammed s.a.a.in getirdiği İslam olabilir sence bunun cevabını ara. Araştırmalarında bulabilirsen tarafsız bulamazsan da sadece Sünni değil Şii kaynakları da gözden geçir. Birbiriyle karşılaştır. Tavsiye ederim.

                          Ve kardeşim sana bir tavsiyem daha var. Ben Sünni iken ve hangisi doğru diye düşünürken namazımda fatihadan sonra amin derken özellikle ihdinessiratelmüsteqim i düşünerek amin derdim yani en çok bu kısma amin derdim.

                          Şimdi bu nu okuyunca sen belki öfkeleneceksin. Bak hele kendini ne sanıyor. Benimle nasıl konuşuyor gibisinden söyleneceksin belki ama inan ki senin iyiliğini istiyorum ben. Bu tartışmalarda amacımız haklı çıkmak haklı görünmek değil doğruya ulaşabilmek olmalı. İsterim ki cevap yazmadan önce söylediklerimi biraz düşünesin. Ondan sonra cevap yazarsın yada yazmazsın ama önce düşünmeni rica ederim. Doğruluk payı var mı yok mu önce onu bir düşünsen çok sevinirim.

                          Kavrayabilmendir. Bu meselenin tarihi sürecine bak bir Sünni’ye bak bir Şii’ye bak. Ve bunları karşılaştır. Bunların ruhunu özünü anlamaya çalış. Bunların hangisi Muhammed s.a.a.in getirdiği İslam olabilir sence bunun cevabını ara. Araştırmalarında bulabilirsen tarafsız bulamazsan da sadece Sünni değil Şii kaynakları da gözden geçir. Birbiriyle karşılaştır. Tavsiye ederim.

                          Ve kardeşim sana bir tavsiyem daha var. Ben Sünni iken ve hangisi doğru diye düşünürken namazımda fatihadan sonra amin derken özellikle ihdinessiratelmüsteqim i düşünerek amin derdim yani en çok bu kısma amin derdim.

                          Şimdi bu nu okuyunca sen belki öfkeleneceksin. Bak hele kendini ne sanıyor. Benimle nasıl konuşuyor gibisinden söyleneceksin belki ama inan ki senin iyiliğini istiyorum ben. Bu tartışmalarda amacımız haklı çıkmak haklı görünmek değil doğruya ulaşabilmek olmalı. İsterim ki cevap yazmadan önce söylediklerimi biraz düşünesin. Ondan sonra cevap yazarsın yada yazmazsın ama önce düşünmeni rica ederim. Doğruluk payı var mı yok mu önce onu bir düşünsen çok sevinirim.

                          Yorum


                            #28
                            Ynt: sonradan şii olanların durumu

                            [quote author=hatt-ı imam link=topic=21004.msg128019#msg128019 date=1309498515]
                            fadlallah kardeşim yukarıda ki itirazlarınızı bu konuyu ilk okuduğumda ben de yazmayı düşünmüştüm ama buradaki birçok arkadaşla bu konularda uzun uzadıya daha önce tartıştığımız için tekrardan aynı konulara girmek istememiştim.

                            ne yazık ki daha önce de bu üslubun kırıcı olabileceğini, mektebi anlatmanın illaki bir başkasını suçlamakla olması gerekmediğini defalarca belirtmemize rağmen ve hatta arkadaşlar bazen bize hak vermelerine rağmen ara ara açılan bu konularda yine aynı dışlayıcı üslubun kullanıldığına şahit oluyoruz.

                            burası genelde şii kardeşlerimizin bir araya geldiği bir sitedir. doğrudur. ama İnkılaba ve onun yoluna gönül vermiş sünni kardeşlerimizin de sıksık uğradığı bir sitedir. bu yüzden mektep anlatılırken bir tarafı incitmek, dışlamak suretiyle değil sadece hakkı beyan etmek suretiyle anlatmak gerekir.

                            biz İnkılabın hedefine yönelmemiz gerektiğini ve bu hedefin bizi vahdete ulaştıracağını, ilk hedefimizin büyük şeytan ve onun uşağı olan rejimler olduğunu, bu yolda şii sünni bütün müslümanların kardeş olduklarını her daim vurguladık vurguluyoruz. vahdetin hiçkimsenin inancından vazgeçmesi demek olmadığını da biliyoruz. biz ne İmam Humeyni den r.a. ne de İmam Hamaney den ve de ne inkılabi alimlerden bundan başka birşey duymadık, görmedik. onlardan tüm müslümanları sahiplenme ve kucaklama gördük.

                            onların takipçisi olduğunu söyleyen bizlerin de onların yolunu ve metodunu gözardı etmemiz ve asıl hedefimize yönelmemiz gerekmektedir. birbirimizi kucaklamalı ve kardeş olduğumuzu unutmamalıyız. yoksa tüm sözlerimiz boş olacaktır. hizmetimiz mektebe değil başkalarına olacaktır.
                            [/quote]Değerli hatt-ı imam kardeşim düşüncelerinizden vahdet eksenli yorumunuzdan dolayı Allah razı olsun..Sözlerinize bire bire her kelimesine katıldığımı belirtmek isterim..
                            La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

                            Yorum


                              #29
                              Ynt: sonradan şii olanların durumu

                              BİSMİLLAH '' O kullarımı ki, onlar sözü dinlerler, sonra da en güzeline uyarlar. İşte onlar, Allah'ın kendilerine hidayet verdiği kimselerdir. İşte temiz akıllılar da onlardır. '' ZÜMER SURESİ.18 kıymetli pek güzel kardeşim fadlullah , amellerin , sözlerin , itikadın , icraatın bilginin en güzeline tabi olmamızı ALEMLERİN RABBİ (CC) bizlerden istiyor. o yüzden seçici olma zorunluluğumuz var , o yüzden amellerimizi sorgulamalı ve en sıhhatlisini tesbit etmeliyiz. zira MEVLA(CC) BUYURUYOR Kİ '' "Andolsun ki, Rasûlullâh'ta sizin için; Allâh'a ve âhiret gününe kavuşmayı umanlar ve Allâh'ı çok zikredenler için bir «üsve-i hasene» vardır." (el-Ahzâb, 21) buyurulmaktadır. GÜZEL KARDEŞİM FADLULLAHA SEVGİ VE MUHABBETLER.

                              Yorum


                                #30
                                Ynt: sonradan şii olanların durumu

                                Değerli Ebri Baran kardeşim; Ammenna ve saddekna.. Allahın selamı , mağfireti ve bereketi üzerinize ve üzerimize olsun..Muhabbet ve sevgiler bizden Allah razı olsun vesselam..
                                Bismillahirrahmanirrahim

                                "Mü'minler Ancak Kardefeştirler" (Hucurat-10)

                                " Muhammed Allah'ın elçisidir. Beraberinde bulunanlar da kâfirlere karşı çetin, kendi aralarında merhametlidirler. Onları rükûya varırken, secde ederken görürsün. Allah'tan lütuf ve rıza isterler. Onların nişanları yüzlerindeki secde izidir." (Fetih-29)
                                La Şii , La Sunni , İlla Vahdeta İslami..!!

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X