Hatta ufocular, biraz daha ileri giderek Musevilik, Hıristiyanlık ve Müslümanlık içindeki dinsel metinlerde de uzaylılara ait ifadelerin yer aldığını iddia etmektedirler. Şimdi de, tanrının uzay araçlarıyla varlığı yönettiği safsatasına dayanak aradıkları ve en çok bel bağladıkları (konunun anlaşılması açısından içlerinden seçtiğimiz) bazı ifadeleri görüp hemen ardından bunun açıklamasını yapalım:
“...İnsanoğlunun bulutlar üzerinde kudretle...gelmesi...”, (1)
“ İsa (as)’ın İlahi kimliğini seslendiren, nurlu bir bulutun olması”, (2)
“ Bulutun, İsa(as)’ı alıp götürmesi...”, (3)
“... Bulutla giyinmiş, yüzü güneş gibi parlayan bir meleğin ayaklarının da ateş direği gibi olması...”, (4)
“...Üzerinize bulutlarla gölge yaptık...”, (5)
“ O gün gök beyaz bulutlarla yarılır ve melekler bölük bölük indirilir”, (6)
“Eğer gökten bir parça düşer görseler, bu derler, birbiri üstüne yığılmış bir buluttur” (7)
“...Kasırgada, ateşten atların götürdüğü İlya...”, (8)
“ Zekariya Peygamberin birbirinin aynısı dört göksel savaş arabasını görmesi ve arabaların tunçtan dağlar arasından inmesi, meleklerin arabacılara dünyayı devriye gezmesi için emir vermesi”, (9)
“...Mısırdan çıkan İsrail oğullarına, karanlıkta ateş direği gibi parlayan bir bulutun yol göstermesi”, (10)
“Rabbin izzetinin Sina dağı üzerinde durması... (ve Musa (as) ın konuştuğu varlığın güya uzaylılar olması)...”, (11)
“...Musa (as)’ ın, on emri alması için çıktığı Sina Dağını örten bulutun, ateş gibi yanması...”, (12)
“İşaya Peygamberin, Rabbin, hızla giden bir buluta bindiğini görmesi...” (13)
“ ...Gökteki bulutların İdris (as)’ ı çağırması ve etrafı ateşlerle çevrili, içindeki her şeyin ise kristal yapılmış olan bir mekâna, gezegene götürülmesi, orayı gezmesi ve dahi başka başka şeyler görmesi...” (14)
ve en çok bahsettikleri Hezekiel Peygamberin “iç içe geçmiş tekerleğin havada döne döne hareket ettiğini” görmesi ve aynı kişinin “ortasında ateş gibi parlayan buluttaki madeni ve gözlerinden ateşler çıkaran (çeşitli insan ve hayvan karışımı suretlere bürünmüş garip hareket ve davranışlarda bulunan acayip kafalı, vücutlu, bacaklı) melekleri, hatta tanrıyı bile gökyüzünde tahtına oturmuş olarak kendi suretindeki kullarını izlerken...”görmesi. (15)
“...İnsanoğlunun bulutlar üzerinde kudretle...gelmesi...”, (1)
“ İsa (as)’ın İlahi kimliğini seslendiren, nurlu bir bulutun olması”, (2)
“ Bulutun, İsa(as)’ı alıp götürmesi...”, (3)
“... Bulutla giyinmiş, yüzü güneş gibi parlayan bir meleğin ayaklarının da ateş direği gibi olması...”, (4)
“...Üzerinize bulutlarla gölge yaptık...”, (5)
“ O gün gök beyaz bulutlarla yarılır ve melekler bölük bölük indirilir”, (6)
“Eğer gökten bir parça düşer görseler, bu derler, birbiri üstüne yığılmış bir buluttur” (7)
“...Kasırgada, ateşten atların götürdüğü İlya...”, (8)
“ Zekariya Peygamberin birbirinin aynısı dört göksel savaş arabasını görmesi ve arabaların tunçtan dağlar arasından inmesi, meleklerin arabacılara dünyayı devriye gezmesi için emir vermesi”, (9)
“...Mısırdan çıkan İsrail oğullarına, karanlıkta ateş direği gibi parlayan bir bulutun yol göstermesi”, (10)
“Rabbin izzetinin Sina dağı üzerinde durması... (ve Musa (as) ın konuştuğu varlığın güya uzaylılar olması)...”, (11)
“...Musa (as)’ ın, on emri alması için çıktığı Sina Dağını örten bulutun, ateş gibi yanması...”, (12)
“İşaya Peygamberin, Rabbin, hızla giden bir buluta bindiğini görmesi...” (13)
“ ...Gökteki bulutların İdris (as)’ ı çağırması ve etrafı ateşlerle çevrili, içindeki her şeyin ise kristal yapılmış olan bir mekâna, gezegene götürülmesi, orayı gezmesi ve dahi başka başka şeyler görmesi...” (14)
ve en çok bahsettikleri Hezekiel Peygamberin “iç içe geçmiş tekerleğin havada döne döne hareket ettiğini” görmesi ve aynı kişinin “ortasında ateş gibi parlayan buluttaki madeni ve gözlerinden ateşler çıkaran (çeşitli insan ve hayvan karışımı suretlere bürünmüş garip hareket ve davranışlarda bulunan acayip kafalı, vücutlu, bacaklı) melekleri, hatta tanrıyı bile gökyüzünde tahtına oturmuş olarak kendi suretindeki kullarını izlerken...”görmesi. (15)
Yorum